Support

Skip Navigation LinksStart > Tjenester > Support

Vi forvalter avtalen du har med oss om support og vedlikehold.

I tillegg tilbyr vi profesjonell konsulentbistand, en fast kurskalender og tilpassede kurs.

-Alt for å gi deg best mulig hjelp når du trenger det, og for at du kontinuerlig skal få mest mulig ut av investeringen du har gjort.

Hjelp/spørsmål

Trenger du hjelp, eller har behov for å få svar på et spørsmål benytter du dette skjemaet eller du kan ringe oss på telefon 22906700.

Konsulenttjenester

Ønsker du å optimalisere tidBANK? Ta kontakt med vår kunnskapsrike supportavdeling og vi bistår dere i tilpassing og tilrettelegging slik at dere oppnår suksess. Vårt mål er å gi deg tilgang til rask og god hjelp.

Kurskalender

Har du gjort en vurdering av rutinene for tidsregistrering i det siste? Vi har kontinuerlig et kurstilbud tilgjengelig for deg i våre sentrale lokaler på Helsfyr. Se vår kurskalender her.

Tilpassede kurs

Ønsker du å medvirke til at både du og resten av bedriften jobber enda smartere? Eller fant du ikke et kurs som tidsmessig passet din kalender? Vi kan helt sikkert hjelpe deg allikevel. Les mer om våre tilpassede kurs her.

Tilstedestatus

Du kan enkelt se hvilke konsulenter som er tilgjengelig ved å ta en titt på tilstedestatus for avdelingen her.

Synes du dette var interessant? Del siden!

Supporttelefon

+47 22906700

Avtale

Vår support er organisert for å tilfredsstille kravene i inngåtte support- og vedlikeholdsavtaler. Statens "Avtale for vedlikehold og service i mindre omfang", X-0145 B er vår standardavtale.

Kvalitet

Vi loggfører alle aktiviteter som kan gi selskapet verdifulle erfaringer, og derved bidrag til utvikling av vår supportkvalitet.