Besøksregistrering

Skip Navigation LinksStart > Produkter > Besøksregistrering

På tide å erstatte gjesteboken?

onVisit er en moderne applikasjon for registrering av besøkende. Den erstatter gjesteboken du kanskje har lagt frem i dag for å ha oversikt over besøkende?

onVisit og tidBANK - tett integrert

onVisit integrert med tidBANK gir også en bedre løsning enn å ha et eget program for besøksregistrering i resepsjonen. Alle ansatte kan få tilgang til å registrere sine besøkende selv i tidBANK-menyen.

Infokiosk for onVisit besøksregistrering tett integrert med tidBANK

Resepsjonist og kollegaer vil i så fall se hvem som er ventet på besøk, uten at det må sendes e-post eller melding til dem. Enkelt og sikkert, slik gode HMS-rutiner krever.


Historikk

Utpassering registreres enten av resepsjonist eller vert, slik at gjesten blir kvittert ut. Det skapes historikk over besøkene. Denne er enkel å søke tilbake i, og kontaktinformasjon gjenbrukes ved neste besøk.

Varsling

onVisit kan varsle vert på SMS og/eller e-post når gjesten har ankommet. På samme måte kan onVisit tildele gjesten nødvendig tilgang til bedriftens gjestenett.

onVisit sender melding til ansatt når besøket har ankommet. Brukernavn og passord til gjestenett sendes også på SMS


Besøks og parkeringsbevis

Resepsjonist tildeler besøks- og parkeringsbevis med bedriftens logo. Disse skrives ut på etikettskriver plassert bak resepsjonsdisk.

Vi anbefaler Dymp Label printere. Rimelig og gleksible printere for besøks- og parkeringslapper

Hvorfor velge onVisit?

  • Rask og profesjonell håndtering av besøkende.
  • Full oversikt over hvem som er på besøk.
  • Gjestenett gir den besøkende tilgang til bedriftens gjestenett.
  • Selvregistrering reduserer ventetid i resepsjonen.
  • Forhåndsregistrering av besøkende for resepsjonist og øvrige ansatte.
  • Fleksibel rapportering med bl.a. evakueringsliste og besøkshistorikk.
  • Effektiv varsling til besøksmottager på SMS og/eller e-post.
  • Utskrift av besøks- og eventuelt parkeringsbevis med bedriftens logo.
  • Tilrettelagt for flere selskaper med felles resepsjon.
  • Integrert med Microsoft Active Directory og tidBANK for oppdatering av ansattinformasjon.
  • Webbasert løsning med webservices for enkel intregrasjon med andre systemer.
  • Selvregistreringsmodulen benytter Microsoft Silverlight for å oppnå en optimal brukervennlighet.

Trykk her for å få tilsendt mer informasjon om mulighetene.


Selvregistrering

Infokiosk for onVisit besøksregistrering tett integrert med tidBANK

Selvregistreringen er laget slik at den besøkende kan registrere seg på en på en enkel måte. Etter å ha skrevet inn navn og valgt kontaktperson skrives det ut et besøksbevis og kontaktpersonen får melding pr. epost eller SMS at gjesten er ankommet. Eventuellt parkeringsbevis skrives ut til gjester som ankommer i egen bil. Får du besøk fra utlandet? Ikke noe problem, man bytter språk i selvregistreringsbildet med et enkelt tastetrykk.

Resepsjonsmodul

Resepsjonsmodulen viser hvilke gjester som er på besøk, hvem som ankommer i løpet av dagen og hvilke gjester som har vært på besøk. Resepsjonen oppdaterer fortløpende listen med hvem som forlater lokalet. Resepsjonen eller øvrige medarbeidere kan også forhåndsregistrere gjester og skrive ut besøks- og eventuellt parkeringsbevis som ligger klart når gjestene ankommer.

Evakueringsliste

Denne listen viser oversikten over alle gjester som er i bygget og tilfredstiller krav til evakuering og HMS. Listen hentes gjennom nettleseren og kan enkelt skrives ut.