Integrasjoner
Integrasjons-API
Et moderne REST-API gjør det enklere enn noensinne å integrere tidBANK med andre systemer. Hvis du ønsker utvidet bruk av tidBANK, får du her en enkel og strukturert mulighet til å la fantasien din få fritt spillerom.
Kalenderintegrasjon
tidBANK kan integreres mot mot din kalender hvor planlagt fravær, slik som ferie, automatisk legger seg i kalenderen samtidig med tidBANK.
Da slipper dere dobbeltregistreringen og kan fortsatt ha den godt innarbeidede og vandte oversikten i delte kalendere.
Adgangskontroll
En annen praktisk detalj er at kort/brikke som benyttes som nøkkel i adgangskontrollsystemet også kan benyttes for tilstedemarkering i tidBANK. Enkelt for ansatte å kunne gjøre registreringene der de er!
Besøksregistrering
I HMS-sammenheng er det krav til tilstedeoversikt. Denne er på plass med tidBANK når det gjelder egne ansatte, men for å gjøre den komplett må også gjester være med i oversikten i en evakueringssituasjon. Derfor har vi innført Besøksregistrering i tidBANK! Vi har valgt å integrere applikasjonen onVisit fra Adaptive for å ha et profesjonelt nivå på funksjonaliteten – i tillegg til de unike fordelene det gir å ha en integrert database som alle ansatte benytter til daglig.
Telefonstøttesystemer
Leverandører av støttesystemer for telefoni benytter vår integrasjonsstandard for å være sikre at de er oppdatertoppdatert med tilstedestatus og fravær registrert i tidBANK.
Støttesystemene samler også inn planlagt fravær fra kalender og telefoner og blir på den måten brukt som sentral for tilgjengelighet.