Nyheter

Skip Navigation Links

Vi er her for deg - litt lenger

Arbeidshverdagen har for mange blitt kraftig endret de siste ukene, og vi registrerte tidlig at enkelte har behov for å arbeide til andre tider enn normalt. De siste ukene har derfor vår supporttelefon vært åpen frem til kl. 22.00 (mandag–fredag). Dette kommer vi til å fortsette med i tiden fremover.


Vi har registrert økt behov for innføring av hjemmekontor-ordninger og bistand til å løse løpende spørsmål rundt registrering av fravær grunnet karantene, permitteringer, endring av regelverk eller sykefravær. Lurer du på hvordan du skal gå frem, er vi her for deg:




I forbindelse med pandemien har vi hos oss i Norsk Tid as innført hjemmekontor for alle ansatte og hyppige videomøter. Vi sender en hilsen til alle våre kunder og minner om at vi må ta vare på oss selv og hverandre og holde avstand for å bidra til å begrense spredning.




Les også artikkelen: Registrering av arbeid på hjemmekontor